System ERP – jak zwiększa efektywność?
Wycieczka po firmie, która wdrożyła cyfryzację procesów biznesowych.
System obsługi punktów sprzedaży pozwala na realizację wszystkich procesów związanych z obsługą klienta.
Moduł POS umożliwia pracownikom obsługę całościowego procesu sprzedaży stacjonarnej w jednym panelu. System POS działa w ten sam sposób zarówno online, jak i offline. Działanie punktów sprzedaży nie jest zakłócone w przypadku awarii sieci. Pracownicy mogą nieprzerwanie obsługiwać klientów, a wszelkie dane są rejestrowane w bazie systemu. Intuicycjny panel wspiera szybką obsługę sprzedaży, procesów posprzedażowych (zwroty, reklamacje), jak i wspiera działania mające na celu wzrost wartości zamówień (wsparcie programów lojalnościowych).
Rozwiązanie pozwala na:
System POS dostarcza funkcji, które maksymalnie ułatwiają zwrot produktów klientom. Uczestnicy programów lojalnościowych mogą zwracać produkty bez konieczności posiadania przy sobie paragonu i karty lojalnościowej, wystarczą podstawowe dane identyfikacyjne, np. imię i nazwisko. System obsługuje zwroty częściowe bez konieczności anulowania całego paragonu. Zwroty mogą być realizowane na kasę wymiany – podczas jednej wizyty w punkcie sprzedaży klient może zwrócić towar i pokryć zwracaną kwotą koszty kolejnych zakupów.
System pozwala sprzedawcom na nadanie rabatów na uszkodzone towary. W rozwiązaniu możliwe jest określenie zakresu rabatów, w ramach których można rekompensować klientom zakup towaru wadliwego.
System POS może być zintegrowany z dowolnymi programami lojalnościowymi, które wykorzystywane są w firmie. Dzięki temu klienci dokonujący zakupów w sklepach stacjonarnych mogą być obsługiwani szybko i wygodnie. Programy lojalnościowe są zarządzane w sposób jednolity we wszystkich kanałach sprzedaży, co wspiera realizację koncepcji omnichannel.
Moduł umożliwia obsługę przyjęć do punktów sprzedaży wraz z weryfikacją ich poprawności, co zapewnia kontrolę poziomów stanów magazynowych pomiędzy centralą a sklepami. System obsługuje proces metkowania i przemetkowywania związany z wprowadzaniem nowego asortymentu, zmianą cen oraz promocjami – automatycznie podpowiada pracownikowi podczas przyjęcia towaru, które sztuki wymagają przygotowania nowych metek, a które zmiany aktualnych cen.
Instrukcje marketingowe dotyczące rozlokowania towarów są tworzone i zarządzane w systemie Teneum X. Dzięki synchronizacji z informacjami na temat poziomu sprzedaży danych produktów w poszczególnych placówkach możliwe jest generowanie profilowanych instrukcji, uwzględniających popyt w danym punkcie. Instrukcje uwzględniają ponadto informacje dotyczące wprowadzania nowych produktów do oferty oraz aktualnych promocji. Pracownicy sklepu otrzymują dokładne wytyczne dotyczące miejsca rozlokowania i sposobu ekspozycji towaru zgodnie z wyżej wymienionymi wskaźnikami.
Zmiany w cenach są profilowane dla każdego z punktów sprzedaży, biorąc pod uwagę towar, który aktualnie jest w nim dostępny.
Raporty dotyczące realizacji planów sprzedaży naliczane są w czasie rzeczywistym i generowane automatycznie z podziałem na regiony i poszczególne placówki. Szczegółowych danych dostarcza też Tablica Wyników.
Umów się na rozmowę z konsultantem biznesowym.
Paweł Forystek
New Business Development Manager